fbpx

Je hebt moeite om prioriteiten te stellen

13 Jun | Life, Tips

Je hebt moeite om prioriteiten te stellen

Ondernemers vertonen uitstelgedrag omdat ze vaak meerdere taken tegelijkertijd moeten uitvoeren, ze zichzelf te veel druk opleggen, ze het gevoel hebben dat ze nooit genoeg tijd hebben, ze bang zijn om fouten te maken en ze zichzelf niet genoeg rust gunnen. Met het runnen van je bedrijf heb je vaak moeite met het stellen van prioriteiten.

Hier zijn verschillende redenen voor, omdat je niet weet waar je moet beginnen, omdat je bang bent om fouten te maken, omdat je het gevoel hebt dat je te veel op je bord hebt, omdat jij jezelf afvraagt of je wel de juiste keuzes maakt, omdat je jezelf te veel druk oplegt, omdat je overweldigd bent door de hoeveelheid werk die je moet doen en zo kan ik wel door gaan.

Genoeg redenen dus! Helaas horen de NIET leuke taken er ook bij. Sterker nog….. met die taken zou je juist moeten beginnen.

“ van uitstel komt afstel”

Laat dat nou juist de weg zijn naar doorbraak binnen jouw privé leven en de groei in jouw business.

Zie jij door alle chaos, taken, opdrachten, enz het niet meer zitten?
Ben jij klaar om structuur en orde te krijgen?
Ben je klaar om met een mentor aan de slag te gaan die samen met jou rust creëerd in alle hecktiek?

Plan een “ Ready for action” call in, en laten wij aan de slag gaan.

plan een GRAT’ÍS ‘ready for action call’in. klik op onderstaande link om dírect een afspraak in te plannen.

Meer van deze categorie